تجهیزات آهنی

اکثر تجهیزات ساختمان سازی از آهن ساخته می شوند، لوله مانیسمان و لوله درزدار فوق العاده مقاوم است عمدتا برای ساخت لوله های حرارتی استفاده می شود. لوله مانیسمان صاف و بدون هیچ جوشی ساخته می شود، معمولا در صنعت، پالایشگاه ها، حفاری نفت و گاز، حمل مواد نفت و گازی و ... استفاده می شود. چنین نوع لوله ای در بسیاری از زمینه ها به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

میلگرد از دیگر تجهیزات آهنی است که به عنوان تقویت کننده بتن در سازه ها اعمال می گردد، بتن بدون حضور میلگرد دربرابر هرگونه ضربه و تنشی آسیب پذیر و شکننده است این مسئله قدرت و استحکام بتن را زیر سوال نمی برد اما این که بتن در مقابل کشش انعطاف پذیر نیست مسئله ای غیر قابل انکار است. طبق تجربه مهندسان به شما توصیه می کنیم که از میلگرد آجدار در پروژه خود استفاده کنید.

قیمت آهن

هنگام خرید آهن آلات به نکته ای که باید دقت کنید این است که از مرکزی خریداری کنید اطمینان داشته باشید که به شما محصولی با کیفیت بالا ارائه میدهد.

اگر قصد خرید دارید و می خواهید به مرکز فروش معتبری دسترسی داشته باشید تا روزانه به شما قیمت آهن آلات را اعلام نماید میتوانید اینجا کلیک کنید.